an angel

if everybody were like you
there would be no need for heaven
we would all ready be there
                                                             

tjenixen
idag vare torsdag och typ så tråkit i skolan aså -.-
först så vare ju matte prov
de gick väl bra..
sen vare 1 timmes rast typ så jag spela kort med manda och maja
hahah de va så kul
älskar hej knäkt!!! xd
sen vare massa lektioner och så
sen vare sy slöjd och jag satt och plåga alla med fortsätt simma i 20 min
är ja bra lr!?
haha jävlar va jobbig jag är
alla bara men sluta då!!
ja bara fortsätt simma xd
ajja imorgon blire att springa 3 km -.-
och jag har så jävla ont i knät aså seriöst :(
ajja see ya <3

Kommentarer
Postat av: ebba♥

"hej knäkt", var det inte vi som gjorde om det till typ "tjabba kärring" och så satt vi och garva ihjäl oss åt det? x'd<3

2010-05-27 @ 18:33:37
URL: http://ebbmundt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0