baby your all that i whant

heeeej!
har precis kommit hem från emma och cheer kvällen :)
det börja med att jag skulle möta maja på ica vid halv 5
men det gick ju inte så bra jag kom typ tjugo i tack mamma och pappa..
så jag köpte typ rekord lite godis xd
sen åkte vi till emma och kolla på dm filmen :)
aså jag tyckte fan att vi kunde ha vunnit över nåra där!
men det blev som det blev..
sen gick alla ut och lekte i lekparken
skräll oss aså xd
typ runt 8 åkte typ jätte många hem och det va typ bara jag,maja,julia,hanna och jonazzon kvar
och så typ skulle vi pröva olika grejer till group stunt lr nåt
men det gick ju inte så bra xd
sen runt halv 9 börja vi åka hem
och juste hahah jag fatta inte att maja tyckte det va så jävla kul med typ en skottsfolkdans låt
lr nåt sånt men jag slår vad om att hon typ dog av skratt i typ minst 10 min xo
aa nu blire skola imorgon
men det är bara två veckor kvar i skolan och exakt två veckor till grekland!! :D:D
blev en massa bilder oxå men inte med min kamera, den glömde jag i all stress
men får nog alfrig nåra bilder som vanligt så synd! ;)
love lisi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0