den ny diarré klumpen mina damer och herrar!

skit kul dag idag!
vakna vid typ kvart över 9 -.-
gick ut och sola i typ 2 timmar ((h'
och jag har märkt att jag bara blir solbleckt!
jätte kul
vid typ 12 kom mamma hem så åt jag typ lite lunch
sen runt två tiden gjorde jag mej iordning och åkte till vicky och linnea
för att slinga håret
men när vi gick ner till hagahalen så hade dom inte extra blonda som vicky skulle ha
så vi åkte till walles men dom hade den inte heller så gick till konsum
men inte dom heller så vi åkte tbx till haga och köpte de dom vi först sa
och nu är mitt hår diarre färgat!!
allvarligt jag ser helt sjuk ut
så nu sitter jag här med hårinpakning och hoppas på att mitt hår ska bli bra någon dag..

so cute! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0