du är dagen efter natt

chaaaaaaa!!
måndagen tar över
idag vare skola, lika jobbit som alltid..
fast jag är typ sjuk tror jag så jag gick hem vid typ tjugo i 12 lr nåt
så himmla täppt i näsan och är hängig m.m.
men jag hade lovat maja att vi skulle bada
kunde inte dissa henne igen ;)
och jag hade ändå så jävla lust att bada
så jag drog mej ner till örsholmen vid typ 10 över 3
haha vi körde den bra stilen
vi sprang i och det va seriöst inte alls kallt ju
det va värsta varmt ((h'
men nu kommer jag säkert ligga i feber i 3 veckor lr nåt men det va så värt det aså ;D
ajja nu har jag precis kommit hem och gjorde lite muffins deg ((a'
nu fattas bara mjölken, ska hämta ett glas nu hejdå :)
love lisi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0