första maj!!

tjenna! ;d
de är ju fan första maj idag!! :D
snart sommalöv!!
men idag vare väl inget förutom träning..
men de va ju typ inge där så vi gjorde typ inge så jag och vicky drog lite tidigare
sen när jag kom hem så åt jag och så städa jag mitt rum
och nu måste jag städa ur min byro för den ska min brorsa ha när han flyttar hem igen :d
sen orka jag och mamma inte städa mer så nu sitter jag här och har döö tråkit -.-


men igår vare ju valborg :)
först så vare skola men man slutade ju vid 11.30
för gympan va inställd så baaaam!! :D
så jag va lite med emma och kommer inte ihåg va vi gjorde men de va säkert kul xd
och så börja jag göra mej iordning jävligt sakta för jag hade inge bättre för mej hehe..
sen åkte jag och möte vicky manda (som btw fyllde år grattis mandii! :D<333) och maja på mc :)
efter ett tag så kom linnea och så började vi dra oss mot marieberg
där så möte vi nathalia och ida :)
men de börja ju typ regna direkt så vi satte oss i ett litet hus som fanns där ;d
sen kom elias och mathieu och så drog vi och kolla på brasan och när som smällde raketer :D
men jag drog hem typ efter det, det var ändå så jävla kallt och så va mitt hår helt fucked up..
men värd dag iaf :)
kommer bilder när jag får några av den bild ansvariga som hon kallar sig ;)
see ya <3

Kommentarer
Postat av: ida ♥

Värsta kul, men fett tråkigt väder )): <33

2010-05-01 @ 19:12:45
URL: http://idaais.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0