i got to whats on my minde

lördag
nu har jag precis ätit och sitter och lyssnar på high school musical musik ^-^
idag vare första group stut träningen :)
det va ju as kul ju
tosade (staving:s) maja och millan ((y'
och idag blir det väl bara chill och så
-som vanligt i min värld-
                                                                                                                                         
fredag
idag vare gamma dag
regna som in i helvete hela tiden -.-
men jag emma jojjo och amanda badade iaf :)
as gött ju ((a'
hahah och putte och marcus tror ja de va hoppa i med kläder och skor
och folk säger att jag är sjuk xd
sen vare ju orgentering
hahahh lyckat xd
men vi klara de ((y'
sen blere hem och fixa sig lite sen iväg till stan med maja,vicky och mandis :)
köpte halsband och jeans legings :)
sen blere hem och kolla på tv resten av kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0