look at that photograph

älskar vädrat!
det är så himmla fint ute aså
känner sommaren!
så när jag vakna va jag så himmla glad för vädret
så jag sprang ut och la mig och sola i 3 timmar
gud va gött det va då, fast jag är grymt röd på ryggen..
sen skulle jag och mamma och pappa ner på stan och äta lunch
vi åkte ner runt 1 lr så
sen möte jag upp emma och ida på torget
vi va och kolla på eric saade men det va lite svårt
man såg inte ett skit xd
runt halv 4 va jag tvungen att åka hem
men det ända jag hade med mej till stan va ju bara mobilen, inge nycklar lr så
så när jag kom hem så plinga jag på typ 4 gånger för jag trode min brorsa va hemma men nej
så jag la mej och sola tills mamma kommer hem
och så kommer han och öppna, så ja blev lite sur på han då
nu sitter jag här och ska göra mej iordning och åka iväg på cheer kväll :)
tar med pappas kamera så kommer bilder senare :)
love lisi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0