love all the way

okej så här va min dag då ;d
jag vakna vid typ 11.05 och kom och tänka på att jag typ alltid vaknar vid nåt med 11 xd
så jag och mamma satt ute och åt frukost :)
så gött nu när pappa är borta och challe boy inte bor här
fast han kommer flyttar hem typ nästa vecka lr nåt
men i alla fall sen gjorde vi oss iordning och åkte till ikea och kolla
vi köpte typ olika grajer till mitt och challe boys rum :d
sen käka vi på max så nu har jag ätit där 4 gånger i mitt liv coolt (h'
när vi kom hem så börja jag bygga typ en bänk som vi köpte till mitt rum
(lite händig är jag iaf (a')
och satte upp speglar
så nu har jag en spegel väg :D
nu blire väl chill resten av kvällen
imorgon äre studiedag!! :D

bild från när jag och mamma va i london ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0