love is the one thing on my minde..

härliga lördag!
aa typ iaf skit kul, fagen är ju inte slut än ;d
vakna vid typ 09.40 aså jag vet inte vad det är med mej varför vaknar jag så tidigt ;o
iaf vid typ 11 åkte jag och pappa till stan en snabbis och köpte gladiator skor och legings
till skolavslutningen (finally)
sen åkte jag direkt till träningen
det va typ ganska slapp träning
har bara såå ont i halsen :(
men sen direkt efter är det ju group stunt träning och vi gjorde typ ingenting på den träningen
sen ville jag va med och träna nybörjarna- chetas (stavning ;s)- det va så kul :D
men jag hade inte ätit nåt på hela dagen så mamma och pappa fick komma med lite macis ;D
så träna vi dom, det gick ju skit bra fast jag gick en halvtimme innan det va slut men aa ändå ;d
hoppas verkligen att jag får fortsätta träna dom!
aa nu har jag precis duschat och nu sitter jag med en varm kopp te och ska slappa
som jag gör bäst framför datorn :D
love lisi ♥

nån najjs bild jag hitta på mej och julia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0