tjatja :)

okej så nu har jag precis kommit hem från välsviken ;d
de va jätte kul
först så åkte vi ner till stan och tog bussen till välsviken då
sen när vi kom fram där blev vi lite rädda för vi trode inte att de va nåt
kände oss lixom lite blåsta..
men sen kom de massa och så börja dom styla och sånt
efter ett tag så tog dom ida och så gjorde dom lockar på henne
de blev jätte fint :)
och så gjorde dom typ lockar på mej me tyckte faktiskt de blev jätte bra
sen tog vi kort med bobby och sen drog vi hem
när vi åkte bussen tbx så satt jag och vinka åt alla (skit kul xd)
och så vinka jag åt en som satt och vänta på bussen på andra sidan lixom
och hon typ ööh känner ja dej och typ titta bort ja bara hahaha xd
sen kom mamma och hämta mej på torget och så åkte vi och handla
jävlar va alla kolla på mitt hår då ja bara så stylat är det inte xo
och nu ska jag och mamma grilla :D
det gillas stark nu när det drar mot sommmarlov och allt :D
ajja revbensspläjel väntar (stavning ;s)
bilder kommer nog ikväll
men så här ser mitt hår ut ;d

       
love lisi ♥

Kommentarer
Postat av: ida ♥

Grymt kul!

Fan, vad fin du är! <33

2010-05-28 @ 21:16:24
URL: http://idaais.bloggplatsen.se
Postat av: vicky

jävlar va vackert ! :o <3

2010-05-29 @ 12:47:59
URL: http://wiggie.blogg.se/
Postat av: mandus

ååh fan va fint !!!

2010-05-29 @ 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0