tjetjenna ;d

skola idag då
aså shit va varmt det varå ;o
sommar here we come!! ((h'

ajja började med syslöjds profil då
lika kul som alltid xd
sen typ vad äre 2 timmars rast, eller nåt sånt
ganska jobbit efter ett tag
men vi va hemma hos emma och kolla på aladin ;D
sen så vare no/läsning
och vi va och läste i höla
fast jag och amanda lindh hade lite svårt att hitta en bra plats.. xd
sen efter lektionen gick vi och hampus,krille och rudin till casablanca och köpte glass :)
när vi kom till skolan gick jag,lindh och emma till ica och köpte mer glass
hahaha fetta xd
men ajja de fan sommar typ då ska man äta glass
sen vare språk och de va kul typ snaka hela lektionen
typ som vanligt asså..
men sen när skölan va slut åkte jag och emma hem till mej och satte oss vid datorn
hahah
sen åkte vi ut och cyckla lite typ hela karlstad
nej skojja men typ sen åkte vi och bada
heheh badkruka...
ajja nu ska jag fråga mamma om vi kan beställa munkis cheer of karlstad!! :D
feeeeeeett niccccccccce!
see u<3

soo cute! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0