uppvisning!

skojig dag idag ;d
först så vaknade jag vid typ 9
så jag gick ner och la mej hos mamma för jag kunde inte sova
vid typ 10 så började mamma förhöra mej i so
runt halv 11 så gick vi upp och gjorde frukost och sen blere tv och dator
sen började jag göra mej iordning vid typ halv 3 och åkte och möte amanda
vi åkte till sundsta idrotts hus lr va de heter ;o
och så vare uppvisning :D
det gick faktiskt jätte bra om jag får säga det själv ;o
sen efter vi hade gjort vårt så åkte alla hem..
men jag manda och vicky stanna typ kvar as länge och prata
tills han goa gubben som jobbar där sa att vi skulle gå 
så då åkte vi hem i våra as gryma dräkter -som va as kallt-
men så klart så skulle ju lilla vicky ta kort på vägen xd
det kommer mer bilder från själva uppvisningn oxå om jag hittar någon som tog ;d
men nu ska jag chilla och platta håret för det har jag lust med :)
hejdå<3

uuh kolla inte på mej :o

inte där heller :o
men de kommer mer senare tror jag ;d

Kommentarer
Postat av: vicky

fan va jag vinklar fram höften då

haha de va din dumma ide att vi skulle stå så :) <3

2010-05-09 @ 20:22:02
URL: http://wiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0