give into me

heej :)

kunde inte ladda upp igår för datorn lagga!! -.-'

men igår då väkte mamma mej vid typ halv 10
jag gjorde mej iordning och så åkte vi ner på stan för jag skulle klippa mej då
det blev väl ganska bra tror jag..
sen åkte vi hem och åt lunch
efter det åkte jag och pappa till bergvik och kolla på dator
nu vet jag vilken jag vill ha men det lär väl inte bli nån på ett tag -.-
när jag kom hem satte jag mej vid seg datorn ett tag
vid typ halv 2 lr nö åkte jag till vicky
och där va linnea,ebba och moira
vi klippte håret på bratz (stavning ;s)
hoppade i regnet ;d
och badade :D
det va så gött asså as kallt typ men ändå ;d
sen åkte ebba och moira hem så jag åkte oxå hem och fixa mej litte
vid typ 7 möte jag vicky ich vi följde linnea hem
sen åkte vi hem till vickys mamma och så fixa vicky sig lite och jag platta luggen 'a))
sen åkte vi och köpte mcd och satte oss på hölla
mysigt
efter det köpte vi godis och åkte hem till mej
hämtade min hund hos granarna oxå
han hade varit ute i trädgården i typ 2 timmar och ingen visste att han va där xd
haha lyckat men jajja
sen drog vicky hem vid typ halv 11 och ja de va väl de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0