är du kär i mig ännu Klas-Göran

god eftermiddag!
dagen började väl inte riktigt som alla andra, jag vaknade o kollade på klockan som va 09.39 fick panik o visste inte vad jag skulle göra så jag ringer pappa som säger att jag ska gå till skolan! jag springer upp gör mig iordning på 3 min o cyklar iväg, när jag kommer till skolan har vi engelska uppsats som man egentligen skulle skriva på 40 min men eftersom jag kom till skolan 5i alltså 25 min försent så fick jag skriva den på en kvart -.-
men efter det rullade dagen på som vanligt lektioner gjorde sig själv till åtlöje, ja en helt vanlig dag fast man såg ut som en tysk fyraårig pojke!
men nu är jag hemma med emma o vi ska rå plugga som vanligt, för vi har massor av läxor + ett omprov o C-språks prov nu på fredag!
så bäst vi sätter igång skriver sen puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0