i fly with you

tjo bloggen!
ja nu är jag hemma från en av sveriges längsta träningar, fast de va ju chher camp, men ändå haha ;)
i alla fall, jag skulle säga att det va en väldigt lyckad dag (y)
vi körde dans, hopp, bygg o gymnastik så typ allt, jag vann ett diplom också för högst hopp eller nåt sånt ;)
vi körde ett bygg som jag tror skaka alls värdar i lagen aså shit, jag dog i alla fall haha, det kommer på bild i alla fall senare, nu har jag kommit hem o har duschat o ätit nu ska jag göra resten o så ska jag få tag på ejzan o livi :D
får se vad det blir är väldigt slö så orkar typ inte göra nåt, min rygg är död kan jag ju säga, men det är smällar man får ta i denna sport!
skriver ikväll!
libbs
hjälp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0