ytterligare en panik fylld dag..

hej!
sorry för dålig update i eftermiddag men jag har inte hunnit jag har en anledning!
mamma broran och jag åkte ner till stan vid halv 2 typ och jag skulle klippa mig halv 3 och vi hade tänkt äta lunch hela familjen innan men som vanligt med lite bråk så gick det igenom med stress så sen vid halv 3 sprang jag och mamma till frisören för att fixa mitt löshår, uppskatar alltid glada nyheter men iblan måste man ju ta imot dåliga också till exempel att jag har kastat bort 700 spän på fucking tajmahal!! tack till dom
efter det åkte jag hem med mamma och emma till mig, där vi satte oss och pluggade idrott men det gick ju inte så jätte bra med musiken då för vi va helt toma på ideer och det funkade inte att ladda ner men efter ca. 3 timmar och mycket skrik blev vi tvunga att ge upp för sälis skulle hem så nu har jag följt henne till bussen och är hemma och har precis lyckats fixa skivan som vi ska ha och nu ska jag börja plugga till musik provet imorgon, kul när man inte har alla papper men det är musik så jag bryr mig inte så mycket!
skriver om jag hinner puss :)
en sterssad och förvirrad felicia..!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0