a day with out u is like a year with out rain

♥hud va jag är stressad hela tiden nu alltså det är helt sjukt! :O
jag har 2 prov imorgon o det ena har jag inte ens tagit upp böckerna o det andra fastnar aldrig!
jag va ju på stan förut o köpte ett par spring skor till idrotten, behövs tydligt!
sen skulle jag köpa ett par mjukis också men f*tt affären har ju aldrig min storlek så jag får damp så det blev inte av igen sen när jag kom hem så gjorde jag mat o åt men så va jag tvungen att hjälpa en med blogg header så då hann jag inte plugga sen skulle jag ringa emma o sen packa det tog en j*vla tid det med o nu har jag pluggat lite skrivit klart min novell som ska vara inlämnad inorgon, nu ska mamma förhöra mig på son igen o hoppas att jag lär mig det annars är det väl lugt, förutom att jag hade fullt förra torsdagen också så jag kunde inte gå på spiningen med amanda o har inte kunnat gå några gånger så jag lovade att göra det idag men det körde ihopp sig igen så jag har dåligt samvete för det också nu, sorry manda :(
ajja nu måste jag återgå till pluggandet puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0