bigger

♥sitter här hemma själv o är ganska nöjd!
har inställd hemkunskap visst hemkunskap är kul men hemma är roligare!
slutade engelskan vid 11.25 o sen va det lunch o sen hemkunskap i vanliga fall men nu har vi rast till
14.20 istället :D
fan va gött fatta att vi hade 3 timmar o fem minuter rast haha
så nu har jag ätit o sittar alltså hem ska plugga lite till proven imorgon men just nu sitter jag o broderar på min blomma tycker det är så mysigt o man blir så lugn ^^
men jag bloggar mer när jag kommer hem från stan sen
o juste nu har mamma varit o hämtat ut tågbiljetterna till imorgon så imorgon bär det alltså av det ska bli så himmla kul kommer typ dö haha, men vi åker direkt efter skolan så det blir dålig uppdatering så men det klarar vi eller hur?
men nu ska jag återgå till det jag gjorde puss ♥
sitter o lyssnar på justin bieber gud va det gör ont i mig alltså det drar mig så långt bak..♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0