blivit lämnad i staden

♥tja, snabbt inlägg bara!
är hemma från skolan nu va väl ganska bra fick VG på mitt engelska prov, ganska nöjd faktiskt! :D
men idag ska jag plugga som fan o skräll så har jag glömt att vi har engelska läxa som ska vara inlämnad idag men den hade jag inte gjort så den ska jag gör nu + att jag ska plugga inför mitt fucking omprov imorgon, nej jag är inte klar än jag ska på sining kl halv 6 också med min lilla amanda har lovat henne men svikit henne så många gånger så idag fick jag inte skuta upp det mer haha nej men detta fixar jag det är lugnt men det är bästa jag börjar nu bloggar mer när jag kommer hem sen puss♥
läxor, mellanmål och..
dator! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0