done for today

nu har jag pluggat färdigt :)
skönt att ha gjort klart min önskekurs, så nu är jag halt fri!
men dagen har varit väldigt tråkig men samtidigt väldigt skön, jag vaknade vid 12 så gött att få sova ut behövde verkligen villa, jag vaknade upp imorse och va så fruktansvärt sjuk, jag vet inte vad det är med mig nu alltså jag går så himla från och till nu hela tiden!
men jag har inte gjort något annat än att plugga idag så det va väl inte så kul men det är så skönt när man ät klart så nu sitter jag här o funderar på att sätta på ett the hills avsnitt men det är ju gossip gril om en halv timme också så vi får se men nu har jag en ansiktsmask o en skön filt så det är gött nu men jag bloggar mer imorgon efter skolan :)
god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0