dubbel satan

hejsan hoppsan! :D
har precis kommit hem från min lille tur med maja :)
tog lite höst kort, jätte bra blev dom faktiskt jag ska lägga in dom på datorn snart, så kan jag lägga upp några sen ska jag göra en ny header lite mer höstlig lixom ;D
men sen tog vi en lite tur till mcd o käka o pratade jätte länge, i typ 2 timmar satt vi o snaka om allt skratt kom det också för sig haha, skräll så kom det in ett fotbolls lag när vi satt o fulla oss som vanligt men det är lugnt dom kom ju ändå från typ öjrsjön eller nåt sånt haha xo
men nu är jag hemma o ska kolla på idol längre fram hade jag tänkt har ju inte följt det så bra men ja kan ju kanske ge det ett försök nu :)
just nu sitter jag o kollar på bröllop och jäkelskap!
åh fy fan vad jag älskar den teatern!! XD
det finns inget bättre än dagotto haha så jävla skön :)
några av de bilderna vi tog ;)

Kommentarer
Postat av: amanda lindh

gud va fiina bilder;D fina felicia:P<3

2010-10-17 @ 14:38:13
URL: http://maandaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0