every day is a dream with you

god morgon eller ja själv tycker jag det är en ganska jävlig morgon.
idag är jag nämligen sjuk, jag somnade igår med alla kläderna på o sminket o shit, när jag pluggade matte jag vet inte vad som hände jag bara tuppade av, o när jag vaknade i morse så hade jag världens huvudvärk ont i halsen som aldrig för o mådde illa så jag gick ner o skulle ta en alvedon men jag kunde seriöst inte så rakt jag va så himla snurrig o så hade jag feber, så nej jag mår inte bra hhaha så jag är hemma o vilar idag, men jag måste nog ändå gå på träningen det är ju tränar möte, men jag missar pia tränign!! D: ( gråt)
det sörjer jag för men det kommer väl fler, men nu tänkte jag gå ner o äta nåt jag räknade ut nyss att jag inte har ätit på 17 timmar för jag va verkligen inte hungrig igår men det är väl bäst jag äter något o tar en kopp te ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0