felicia har tagit beslut!

ja rubriken stämmer tro det eller ej! jag har bestämt vilken hårförlängning jag ska köpa! :D
jag har ju lockigt hår så jag tänkte köpa en lockig hårförlängning o den kosta typ 630 o den va ganska mörk brum o jag hade nästan svart hår när jag kollar på kort från förra hösten/vintern o det orkar jag inte ha iår utan jag ska ha lite ljus brun fast lite mörkare än jag har nu, haha aa det blev lite krångligt där men häng med!
men sen så tänkte jag att jag kan köpa ett lite ljusare rakt löshår som bara kostade 500 det är billigare o ljusare, men jag tänker inte platta håret varie dag så jag lockar bara löshåret!
jag ska alltså köpa det för 500 för då bli det billigare (^^) jag blir inte så mörkhårig o jag behöver inte platta håret varie dag. gud jag är så smart jag borde få pris för det där!
men det jag oroar mig för är att lockarna går ur men då kan jag bara göra nya eller hur! :D
här är det jag skulle köpa, lite ljusare än det jag tänkte köpa (nedan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0