från och med du

hej!
vill börja med att säga att jag är typ död, jag försov mig imorse, pappa kom upp och väckte mig vid kvart i 8 imorse så jag hade typ 20 min att göra mig iordning på så det blir nog ingen dagens outfir idag hahah ;)
kom precis hem från skolan och har gjort lite mellis, nu sitter jag vid tven och kollar på made hahah det är nån som steppar. jag fattar inte hur man kan göra det värsta svårt hahah ;)
men skolan idag va väl ganska bra jag belv ganska hyper där på slutet men det va en ganska bra dag, men dagen är inte slut från skolarbeta än jag måste plugga till hemkunskaps provet imorgon och önskekurs provet på fredag -.-
men det blir nog bra jag måste verkligen kunna son så jag kan få lite bättre betyg jag har ju fortfarande mitt andra omprov kvar så ja hehe, men det är väl bäst jag sätter igång 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0