give me freedom

jag är tillbaka från träningen, jag har inte direkt något att säga men det är så tråkigt när bloggen står tom så jagb gör ett litet onödigt inlägg :)
som sagt jag har kommit hem från träning jag va inte med på jaguars träningen för jagb är ju sjuk så mamma tyckt att det lika bra att jag åker hem tidigare men jag ville va med på stunten för vi gick igenom lite o programet och så, det gick inte jätte bra men vi prövade på en ny uppgång och det tyckte jag va jätte kul hahah ^^
på miniorträningen gick vi också igenom program det gick nog bra tror jag, jag hopps dom tränar hemma så blir deras program jätte bar det med! :D
men nu tänkte jag ta en dusch o laga lite mat sen ska jag bara villa och plugga lite so, vid 6 ska jag ner till stano möta maja och manda vi ska se på bio idag, wiie det kommer bli så kul, längtar!! :D
jag bloggar kanske senare ikväll puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0