god morgon!

jag är alltså som kanske märks hemma idag igen!
ganska tört men mamma tyckte att det är bättre om jag verkligen blir frisk än att jag går fram och tillbaka hela tiden som jag typ brukar heheh *blink*
men jag är j*vligt sur att jag missar profilen vilket är syslöjd o den vanliga syslöjden också, ja jag brinner verkligen för syslöjd det är bara det bästa som finns!!
men jag får väl helt enkelt bara sy något här hemma det har jag ändå tänkte det va så länge sedan nu :(
men först börjar vi med en frukost sen ska jag nog plugga matte (har ju prov imorgon)
sen ska jag kanske droga lite mario cart det finns verkligen ingen bättre!! :D
glass och muffins med kakao pulver! den nya smaken av slälis och pipen woohoo! :D
bild från kusten gud saknar det aså!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0