hejsan hoppsan lille bror

hejsan hoppsan karlsson!
ja, vad ska man säga om denne dagen då?
för det första var det ju skola, den dagen va väl lite så sisådär, jag fick tillbaka mitt omprov i so, jag fick ig igen så jag ska göra ett till omprov, man måste ju göra det tills man klarar kursen så det dämpade ju humöret ganska rejält!
sen va det teknik sista lektionen gick in med jätte bra  o flum humör gick ut med irritation och ilska haha så det sjönk ganaka rejält igen ;D
men sen åkte jag o emma hem till mig o gick upp till lidl för att köpa lite mellis o bueno o kakor förstås hihih^^
det va meningen att vi skulle plugga eftersom vi har önskekurs prov i so nästa torsdag men vi öppnade inte ens böckerna det blev bara massa skratt o flum o panikslag inför balen i 9:an liksom fatta att jag kan komma med värsta killen i min klass då liksom :(
men ajja nu har hon precis gått hem, hon messar säkert snart o säger att hon inte blev våldtagen som hon trodde haha, själv sitter jag o äter en amrikansk macka framför idol o barnaskrik o jäkelskap hahah älskar det där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0