home sweet home

är hemma efter en lång dag på stan och ute i skåre :)
vid 11 åkte jag till livia och emma sen vid 12 åkte vi iväg mot stan och gick runt där ett bra tag, jag köpte faktiskt lite grejer men det kan jag vissa på tisdag för jag glömde det hemma hos emma hihihi ^^
men i alla fall, ses skulle vi käka lite lunch och fika lite så vi sprang omkring till massa hemköp och konsum och massa men tillslut hittade vi vad vi ville ha och satte oss i mitt i city och käkade men tappade matlusten efter att emma hittade en död fluga i ehnnes maka!!
fy fan va vi höll på att spy aså jag äter aldrig färdig mat från konsum igen! :O
efter det kollade vi lite mer på stan och sen blev det att åka hem för min kissblåsa höll på att sprängas - kanske jag inte skulle säga här men i alla fall hahah - men så blev det inte utan jag hängde med emma hem till skåre och va där ett tag, vi satt messa framför tven och skrattade och åt chips med dip och chocklade pudding hahha feta va? xD
men nu skulle jag hem och äta lite riktig hem lagad mat och det blev värsta bra så stolt över det jag lagade, även om jag bara gjorde min så goda sallad med gurka, tomat och avokado :)
men nu ska jag äta o kolla på how i met your mother puss
lunch
död fluga, jävlar va nära det va att hon åt den xD
så seriös!
o min mat stolt! :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åhh, viken fin header. allt bra med dig?

2010-10-31 @ 23:27:07
URL: http://maddelejon.blogg.se/
Postat av: julia

tävlingen du var med i är avgjord och vinnaren finns på min blogg. blev det du? :)

2010-11-01 @ 00:29:02
URL: http://endastbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0