i did it all just for you

♥hej igen!
jag är tillbaka från min ytterst korta "bloggpaus".
jag behövde bara lite space typ hadelite mycket att tänka på just då, men nu är jag tillbaka o tänkte berätta lite småt om vad som har hänt i mitt liv.
jag har väl mest varit med min emma, o jag har haft massa prov o varit i skolan o på träningar o sånt mest!
igår sov jag o emma över o kollade åp deserate housewifes tillsammans, woohoo det har börjat igen, i'm so happy for that!
i helgen ska jag till kusten med emma oxå, ska bli as kul verklignen längar!
så ikväll ska jag o mamma beställa tåg biljetter, tänkte köpa ett par som vi skulle få bytta tåg en gång men vi bara nej det kommer vi aldrig klara så vi sket i det men det kommer komma massor av bilder o updates från det!
i veckan ska vi också ha 2 prov igen, ett so o ett b-språks prov så jag ska plugga lite nu sen ska jag ner till stan också med emma igen haha ;)
men det är väl mest det som är, gick hem tidigare från skolan idag för jag kände mig inte riktigt på topp när det gällde välmåendet eller vad det heter, men är lite förkyld iallafall
men sen ska jag beställa hårförlängning nästa vecka eller veckan efter det också, jag har haft kort hår nu alldeles för länge( dvs hela mitt liv! -.-)
men jag bloggar mer ikväll eller imorgon puss ha det så bra så länge♥
jag idag

Kommentarer
Postat av: alice

gud så fin du är gumman !:)=

2010-10-11 @ 07:27:40
URL: http://alcice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0