i think i got a tear in my eye

skojade bara med det där om att jag bara skulle chilla haha ^^
va ute med hunden vid typ 5 sen efter det så åkte jag o mamma ut till bergvik o kollade lite runt där
hittade faktiskt lite grejer, jag köpet också en sjal mamma köpte också en såklart haha. det va så länge sedan jag köpte en sjal och det börjar ju bli så kallt nu så jag kände att det skulle va bra, den va jätte cool också med lite typ djur tyg haha jag vet inte vad det är för tyg xo
men nu sitter jag o kollar lite på robinson, sen tänkte jag kolla på lyxfällan haha det är ju om hon som är shopping beroende idag gud va kul :D
men vi hörs imorgon, det är fredag imorgon!! :D
ny duschad ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0