idol

hejsan!
sitter just nu o kollar på idol, jag har verkligen inte följt det år alltså men ibland går det ju inte hahha men nu tänkte jag gå ner o hämta upp en skål chips och smoothie :D
gott med fredags mys, jag va ju på den där cheerleading gerjen förut och det va ganska kul, vi hade 2 grupper den första gruppen va blandat med tjejer och killar men den andra va bara killar och gud va typ 7 stycken små killar kan låta och skriva alla på en gång. för börjar en börjar ju alla dom har en sån effekt på varandra xd
men imorgon blir det nya tag, ska ju träna dom små sen ska jag på egen träning också som vanligt så det blir ingen bloggning förän jag kommer hem så vi ses då god natt :)♥
dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: yey tack sötnos :D och snygg outfit :)

2010-10-29 @ 21:38:36
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! dagens blogg är uppe :D bara att anmäla sig & jag drar en vinnare ikväll :D PUSS

2010-10-30 @ 10:38:00
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0