jag såg alla täcken

tjennis!
kommit hem från skolan nu, läsveckan är över! :(
det är så gött att bara sitta o läsa alla lektioner i vi slutar alla lektioner typ 10 min tidigare!
men idag gjorde jag i alla fall mitt omprov, jag hoppas väl att jag får godkänt denna gång!!
jag frågade min so lärare bara varför fick jag omprov jag hade ju bara 1 o en halv fel men det ända svaret jag fick var bara ja men stod det ig så fick du omprov ja bara med hallå!!?? :O
men ajja nu är det gjort, men nu är det ju fredag så inge sura minner nu inte! :D
har gjort mig lite mellis nu o te såklart är så mysigt nu när det är kallt o sånt, snart kommer maja hit, vi ska ut o ta lite kort, har velat ut med kameran ganska länga nu ända sedan det blivit orange o gult här så nu kör vi, så jag kan ladda upp lite bilder o sånt sen när jag kommer hem :)
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0