läsa?! :o

♥hejsan igen!
kom hem från stan vid kvart i 5 typ så vi va inte där så länge
då gick jag o emma ut med morris sen kom vi hem o gjorde te o toast :)
gott vare o mysigt, sen så skulle vi pluga so men gud det gick inte bra, skulle alla se oss skulle dom skicka oss till sjuk hem eller till nåt psykopat grej haha så sjuka i huvudet är vi!
men nu här merta i alla fall åkt hem o nu ska jag läsa ja jag skrev rätt, jag läser inte frivilligt men nu så gör jag det ändå, vå lånade nämligen lite böcker på biblioteket när vi va i stan fick ont i huvudet det var så tyst där :(
men jag lånade michelle magorians hemlängtan jag läste den i 6:an o ville läsa den igen för jag tyckte den va så bra skulle låna den på skolbiblioteket men den fanns aldrig så jag tog chansen nu ;)
men just nu kollar jag på biggest loser tror jag sen ska jag kolla på grayes för det börjar ju också idag :D
men imorgon är det skola igen så vi hörs efter den pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0