matte prov!

tja jag tror nog att rubriken säger allt!
sorry för ganska dålig uppdatering men det va ju skola som vanligt o aa vi hade gympa näst sista lektionen o så hade det kommit någon o rotat igenom alla tjejers väskor o hade slutit massor av grejer som smink o parfymer, själv så tog dom mitt id smink o min versatge parfym o allt detta gick på runt 900 hundra spän som nu bara flög upp i luften för alla gick upp till rektorn o sa vad som hände o han bara aa det va ju synd men vi betalar bara tillbaka på kläder jag bara ursäkta jag blev så f*cking sur så jag sprang därifrån o grät... hehe ja lame men seriöst va skulle man göra då ajja shit happends eller nej inte i min värld men vi har klassråd imorgon så ska ta upp det då!
men efter skolan så åkte jag o emma hem till mig o bara slappa framför tven o nu så satt vi lite vid datorn men nu måste jag plugga till mitt matte prov på torsdag så det är bäst jag sätter igång men nu har jag också fått så ont i halsen så jag inte kan prata typ o ont i huvudet så det skriker måtligt så nu ska vi köra matte på det här, ett lycka till tack, hahah nej förlåt det är inte bara elände i mitt liv men lite jobbigt är det faktiskt haha ^^
men imorgon har vi tränar möte o så har vi gympa tränign med pia woohoo så taggad till det så det ska bli kul men jag bloggar efter det så ses så länge :D
dagens outfit kommer senare orkar inte det nu heheh (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0