ooh you dont give a f*ck

god dag!
vill bara be om ursäkt att min blogg är så tråkig men jag har inte riktigt kommit in i lalla prov o läxor o shit som är just nu, men det är höst lov o det ska bli så gött + att jag ska hitta på lite roliga grejer och så tror jag hoppas det blir bra!!
men i alla fall kom hem från skolan för typ ett tag sedan, har gjort lite mellis precis, bestog av iskall oboy!
åå det är så gott, nu ska jag bara ta det lugnt tänkte bara tvätta bort sminket o bara chill framför datorn hela kvällen, fast ikväll ska jag o mamma köra ben övningar med min brorsa, vi skulle ju ha gjort det för jätte länge sen men det har ju inte blivit av för dom är dumma! :(
o imorgon är det fredag:D ska bli så gött, denna vecka har gått så fort alltså, det är helt sjukt kanske för att jag har varit sjuk i två dagar men ändå haha, men vi ses väl senare :)
dagens outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0