ord brist

moshi moshi!
haha lite foki style där cooling ((h'
men jag är hemma från hammarö nu, stor hiss till bussarna dit alltså, det sitter ingen där o dom är helt nya o är bara så sköna helt enkelt! gick väl ganska bra idag ändå haha xd
vi mötes på stan vid typ 2 för o köpa band men så hade inte jag tillräckligt med pengar på kortet så mamma fick komma o ge mig pengar men så kom vi på att vi skulle köpa ett annat band istället så klippte hon upp det men vi bara aa nu ska vi inte ha det andra men hon i kassan bara men nu har jag ju klippt det här andra också så nu måste ni ju köpa det också vi bara jaha.. så allt hamnade på 440 kr + att vi skulle köpa lim så allt gick på 500 spän ungefär hahah ja nu har vi ju tyg så det räcker ganska långt, men sen käka vi lite på donken o tog 16.10 bussen till hammarö o började göra rosetter men sen skulle alice tydligen göra milkeshake men hon tog salt istället för socker i så vi höll på att spy, det va nog det värsta jag någonsin har smakat hahah fy fan!
men vi fick i alla fall klart hela deras program o typ 10 rosetter så det gick ju ganska bra det blir så himla gulligt alltså!! ^^
sen skulle jag hem o äta så jag tog bussen 18.22 hem o sen kom pappa o hämta mig på stan det va så kallt o bussen hem till mig skulle gå 20 min senare så jag ringde efter pappa istället hehehe, nu sitter jag o äter lite o ska bara chilla tills jag ska gå o lägga mig det är ju skola imorgon igen! -.-
mina nya mysig skor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0