prov,plugg och skola

hej!
sitter o kollar på tv just nu, kom hem från skolan för ett tag sedan, skolan idag va ganska bra hade hemkunskaps prov och haha jag kan ju bara säga att det gick inte bra, jag hade inte pluggat någonting jag bara körde lixom o ja det kan nog ha sina nackt delar att vara lat ibland, men det går nog bra sen va det matte det sista och gud ibland kan jag verkligen  vara så smart jag vet inte vad det är med mig alltså haha men det är väl bra antar jag, jag är ju inte osmart hela tiden ^^
och idag blir det ingen cheerleading för mig,jag pratade med emma (f.d tränare;) o fråga så jag tar det imorgon bara jag måste plugga till so provet imorgon, så det är det ska göra nu see you ♥
dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0