sjuk igen???

god morgon!
har precis vaknat, har sovit jätte dåligt inatt och vaknat flera gånger så jag tänkte att det är väl lika bra att gå upp nu alarmet ringer ju ändå snart, just nu känner jag mig så himla svag, jag tror att emma har smittat mig, jag va ju sjuk i veckan men jag va inte sjuk på det är sättet men emma trodde att jag hade smittat henne men jag tror att hon har smittat mig med nån annan sjukdom. men slutsatsen av detta är jag är sjuk igen!!
men det är ju träningen idag och den kan jag nog inte vara med på men jag måste nog ändå gå dit, men jag hoppas att jag manda och maja kan kolla på bio idag i all fall som vi har tänkt! ♥
men vi hörs senare idag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0