smärtan är för stor

tillbaka från träningen, nej jag va inte där hela jag tyckte inte det va nån ide eftersom jag ändå inte skulle vara med så jag åkte hem vid 6 så nu har ju kommit hem för inte så länge sedan, nu ska jag steka lite pannkisar ska väl bli sådär gillar inte riktigt pannkakor jag mår så illa av det! ;o
men mamma köpte glass till mig också så det ska jag mumsa på sen när jag ska se på desperate housewifes :D
mamma tyckte att jag kanske skulle vara hemma imorgon också eftersom jag inte kan gå upp ur sängen utan att jag håller på att falla ihop, alltså jag vet inte vad det är jag mår bara så himla dåligt jag ser inte ens som vanligt jag ser liksom suddigt, vad är det med mig egentligen!? :(
men jag får väl somna tidigt idag så får vi se hur jag mår imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0