something most go wrong before it's right

dålig uppdatering idag jag vet med lev med det haha,va ju träning förut gick väl ganska bra antar jag, vi va alla utom en på jaguars träning applåder till oss! :D
men sen när jag kom hem så åt jag o gjorde mig iording på typ en kvart så något slags rekord måste jag ju ha slagit! ^^
men sen åkte jag o mamma ut till bergvik o kollade på skor till mig hittade ett par jätte varma os sköna så är jätte nöjd kan visa dom sen, men så kollade vi lite på väskor o sånt annat fikade såklart haha, sen blev det buss hem o satt i ute i kylan i typ 20 min så är helt för frusen!
men nu har jag kommit hem, har tvättat bort sminket o bäddat ner mig i min sjukt stora o sjukt sköna päls filt så varm o så go med lite chips som jag ska feta mig med nu när jag tänker slå på en bra film så jag bloggar mer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0