this is for you my baby

hej igen, va inte så länge sen jag bloggade man jag pausar lite från mitt pluggande.
ja som sagt just nu håller jag på och pluggar lite no som jag måste göra klart för jag va ju sjuk och det va inte så bra för nu missade ju jag en massa som jag måste göra hemma, så tört! -.-
men jag va ju på sista lektionen som va musik så det va värsta chill sen åkte jag iväg till banken och tog ut pengar och nu kom jag hem för ett tag sedan, jag sitter och fryser som ett djur här så jag ska gå ner och göra lite varm chocklad och göra klart min no sen ska jag spela lite mario hihih det är så kul och mysigt nu när det börjar bli så kallt
tog lite bilder imorse innan jag gick till skolan, hösten är ganska fin trots allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0