this is my game now

♥sheeennna!
har kommit hem från ikea/bergvik/lidl precis :)
så just nu håller jag på o lagar mat, gottgott kommer det bli, ska äta pasta o kyckling kebab!
rekomederas starkt från min sida, det är kyckling som smakar typ kebab som är jätte gott till pasta m.m!
jag kan vissa resultatet sen när det är klart i alla fall :)
men på ikea så skulle mamma lämna tillbaka något, o dom borde verkligen göra något åt de där köerna vi stog i kö i 25 minuter o det va bara typ 4 före oss hur kan det ta så länge att bara lämna tillbaka något!? :o
men sen så gick vi in o kolla lite på säng till mig jag ska ju köpa dubbelsäng ;D
ska bli så gött så när man sover över med folk så slipper man nån jävla extra säng o så får man mer plats att slänga kläder o sånt på annars måste man ju ta bort alla kläder sen när man ska sova o det är ju bara för töligt haha ;D
o så självklart så får morris en egen sida att sova på, ja min hund soveri min säng vid mig ^^
jätte mysigt att värma sina kalla fötter i hans varma päls :(a)
nu ska jag fortsätta med min mat innan det kokar över cya ♥
fail haha (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0