träning på G

hejsanhejsan!
hemma från en lång dag men en väldigt kort vecka!
den här veckan har verkligen gått snabbt alltså, men idag hade vi so provet då och jag tror nog att det gick ganska bra men jag ska inte vara allt för säker jag vet ju hur det brukar gå för mig i so heheh, men resten av dagen skulle jag o emma låtsas vara sur på varandra för att inge trodde att vi kunde klara det eller nåt jag vet inte men vi klarade det haha fast vi typ messa med varandra hela tiden men det funka alla trodde på oss, så poäng till oss! :D
nu ska jag ut med morris o sen ska jag cykla iväg till herrhagsskolan o träna lite småungar hihih :D
gud jag älskar dom där små allstå (när dom gör som man säger i alla fall hahah)
men jag tar med kameran så det kommer nog upp lite kort när jag kommer hem, o då ska jag äta kinamat o så kommer mamma hem från buddapest eller hur det stavas haha xd
bloggar mer ikväll puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan inte du va gullig och rösta på min outfit här, det är sista dagen man kan rösta!!! SNÄLLA!?



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

2010-10-29 @ 18:44:33
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0