when the wind stop blow

♥tja bloggen!
nu är jag hemma från kusten, jävlar vilken helg det har varit! ;D
orkar inte riktigt ta allt men det är verkligen ett ställe att bara komma bort till o allt va bara så tyst det va nästan läskigt!
men det va så himmla fint så jag smälter
den korta stund vi va där va väl spenderad på det mest enklaste men svåraste grejjerna
vi åkte ut o rodde med roddbåt, vi cyklade en mil, emma failade när hon skulle hoppa i båten- doppade halva sig med kläder på- klassiker!
blev lite för flum, kom på nya kort spel ( ola.conny o morgan!! :D)
ja och mycket mycket mer!
det va så mycket att göra men så lte tid ;/
men det va ändå såjävla värt, nu har jagb i alla fall suttit i bil i två o en halv timme o tror aldrg jagb mått så illa i hela mitt liv! :(
det sög o jag mår fortfarande illa men jag kunde i alla fall äta lite, denna vecka som kommer är det läsvecka gött!
så det är chill, sen få vi väl se om jag ska göra nåt mer speciellt eller om jag lyckas med en hel oplanerad vecka för första gången på typ flera månader, förutom träningar o jag ska på ett tränarmöte också -.-
ajja nu ska jag sluta babbla o börja plugga so puss ♥
235 bilder tagna 4 upplagda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0