funderar på att slinga håret igen

god morgon!
vaken? inte jag!
vaknade upp idag med kraftiga värkar i hela kroppen! det bara skrek träningesvärk!
menmen, idag ska jag med pappa ner på stan och köpa sprayfärg och ny korg till min cykel för nu ser den förjävlig ut och om det kan bli vår nån gång så kan man ju börja använda den igen
men dimman ligger tätt och regnet kommer fram lite då och då så humöret går ju efter vädret
idag är det söndag (?) och sista dagen på två veckor chill och istort sätt ledigt
innan vi ska tillbaka till skolan igen!
det man kan glädja sig åt är två veckor skola sen påsklov och spanien!! :D
både mamma och jag är helt galna typ hahah (bara pappa som förstör som vanligt!)
nu ska jag fixa mej hörs efter det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0