if you snozz you lose

hej!
det va nån dag sen jag uppdaterade...
men jag har haft allt ifrån prov till träningar så jag har inte hunnit eller haft nån speciell ork ^^
men nu har jag lite tid över för datorn och bloggen, dom senaste dagarna har mest bara rullat på och varit lite jobbiga för man går bara omkring och väntar på våren som har kommit till oss idag! :D
så på rasten idag så tog jag och emma cykeln iväg till ica och köpte en glass och kinder maxi och satte oss i solen på skolgården, mysigt och varmt! :D
nu har jag precis kommit hem och gjort en smoothie och satt mig på altanen och myser med hunden
tyvärr så är solen bara i min trädgård på morgonen och för middagen så jag sitter lite i skuggan med det spelar ingen roll där är ju ändå 15 grader! :o
kvart i 5 ska jag möta emma så ska vi dra på lite spinning och en liten work out time så vi hörs igen ikväll pusss ♥
snapshot med solglasögonen
jsute glömde ju nästan berätta det bästa, vi fick tillbaka engelska proven idag och jag fick vg + (4 poäng ifrån mvg!! -.-) och jag redovisade en engelsk bok jag läst också och på den fick jag mvg så hon sa att om jag fortsätter såhär så kommer jag ha en mvg i slutbetyg när jag går ut 8:an! :D
woohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0