they don't know what i know

emma åkte precis hem för att äta, nu ska jag snart fixa för träning
när emma skulle hem så smet hunden (såklart) ut och srang efter hennes cykel och vi fick ju lite brottom där på slutet så det gick inte så bra, jag blev lite arg och tog i lite med rösten men han ser det bara som en lek och kommer inte när jag ropar i snådana tillfällen vilket gör mig väldigt arg så jag står och skriker som en galning innan han inser att det va seriöst och blir lite rädd för mig när jag gapar som en jag vet inte vad!
men jag fick tag i honom och gav han en rejäll utskälning och nu ligger han i mammas och pappas säng och är lite ledsen vilket gör mig svag och vill gå och ge honom en stor puss och kram! :(
hatar inte ni snåna här tillfällen hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0