wanna make the world dance

heej!
guuuud vilken härlig dag, jag tuppar av!
det känns verkligen som att våren är här nu eller hur!??
och dagen i skolan blir ju samtidigt mycket lättar också nu när det är varmt, man vill bara ut på gården och ut till solen, sammtidigt som dagarna går så mycket snabbare! :D
så idag va ju just en sån dag, inga problem, vi hade årets första ute gympa, hahha kunde inte bli mycket roligare
när jag kom hem så har jag varit ute och gått en runda med hunden i drygt en halv timme och snart ska jag dra till gymmet för och göra sig klar för beach 2011 som närmar sig med storm steg
en bild jag tog idag 16.23!!
fatta att det har uppnåt fucking 22 grader här, helt sjukt gud vaad jag älskar det, det finns inget bättre än vår/sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0