you can feel like you've lost your mind

heeej!
står och kollar igenom garderoben just nu, och ser om det är något som måste kompleteras med till spanien,
wiiie om en vecka åker vi! :D
sol, bad och shopping mm ska bli så gött!
skoldagen idag va ganska slapp, vi hade bild-prov, tror det gick ganska bra.. vi får väl se, men rekomenderar inte att börja plugga lektionen innan själv provet! :o
efter skolan åkte jag hem med emma med mig, hahah hade lite flum kul sådär, nu har hon åkte hem och imorgon åker hon till ullared, jävla fuskigt!! :( vill också dit, men det blir till sommaren (hoppas jag!)
har precis käkat middag och ikväll ska jag inte göra något, ska nog dra på mig min onepeace och knäppa på en film eller nöööh, imorgon blir det tränign som vanligt och kanske snabbt till bilteama för att köpa färg till min cykel, förklarar mer när det händer! :D
en bild på mig från i sommras när vi va påväg till mitt kära Finland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0