your gonna like my style

humöret är ganska högt upp i skalan just nu och det känns ju bara hur bra som helst, kan det bli mycket bättre med nästa 20 grader och en ny sprayad grön cykel!? :D
folk må tycka att jag är konstig och ge mig blickar men vad gör det när jag har en grön cykel och ett bra samvete? :d
skoldagen idag gick förbi jätte fort, när vi kom hem så gjorde vi oss iordning och sprayade cykeln direkt, efter det gick vi upp till lidl och köpte lite gott gott och satte oss i solen, hahaha hade lite humor idag också, man kan nästan säga pricken över i:t :D
nu sitter jag och planerar en dusch och ska fixa lite allmänt, prata lite med mamma osv :)
vi hörs kanske senare ikväll, imorgon är det sov morgon! :D
från en tråkig svart cykel från bilteama..

to the most awesome bik ever made!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0